Door 15. Mieke Pistorius-van Geel op 23 april 2016

PvdA Moerdijk vraagt samen met Klankbordgroep Basisnet Spoor Moerdijk aandacht voor het spoor door Zevenbergen.

De fractie van de PvdA Moerdijk heeft samen met de Klankbordgroep Basisnet Spoor Moerdijk een brief gestuurd naar de West Brabantse PvdA Tweede Kamerleden Attje Kuiken en  Henk Leenders. In deze brief vragen zij aandacht voor de leefbaarheid in een aantal West Brabantse kernen, waaronder Zevenbergen nu de spoorlijn Dordrecht – Roosendaal deel uitmaakt van het z.g. Basisnet.

De fractie en de Klankbordgroep willen hun standpunt verduidelijken en nodigen de Kamerleden uit om samen met Staatssecretaris Sharon Dijksma van Infrastructuur en Milieu  op korte termijn op werkbezoek te komen, waarbij de situatie ter plaatse kan worden bekeken.

De uitgebreide brief van de PvdA fractie en de Klankbordgroep Basisnet Spoor Moerdijk vindt u in de bijlage bij dit bericht. def Brief aan Attje Kuiken werkbezoek S Dijksma

15. Mieke Pistorius-van Geel

Na 8 jaar fractievoorzitterschap draag ik vol vertrouwen het stokje over aan Bisar Çiçek. Samen zaten we 8 jaar in de raad van Moerdijk en met de burgerleden Remco, Marianne, Jeffrey, Herman en Jan leveren we een constructieve bijdrage aan de democratische besluitvorming in Moerdijk. Het is goed dat de raad scherp is op het

Meer over 15. Mieke Pistorius-van Geel