Door Lijsttrekker: Mieke Pistorius – van Geel op 23 april 2016

PvdA Moerdijk vraagt samen met Klankbordgroep Basisnet Spoor Moerdijk aandacht voor het spoor door Zevenbergen.

De fractie van de PvdA Moerdijk heeft samen met de Klankbordgroep Basisnet Spoor Moerdijk een brief gestuurd naar de West Brabantse PvdA Tweede Kamerleden Attje Kuiken en  Henk Leenders. In deze brief vragen zij aandacht voor de leefbaarheid in een aantal West Brabantse kernen, waaronder Zevenbergen nu de spoorlijn Dordrecht – Roosendaal deel uitmaakt van het z.g. Basisnet.

De fractie en de Klankbordgroep willen hun standpunt verduidelijken en nodigen de Kamerleden uit om samen met Staatssecretaris Sharon Dijksma van Infrastructuur en Milieu  op korte termijn op werkbezoek te komen, waarbij de situatie ter plaatse kan worden bekeken.

De uitgebreide brief van de PvdA fractie en de Klankbordgroep Basisnet Spoor Moerdijk vindt u in de bijlage bij dit bericht. def Brief aan Attje Kuiken werkbezoek S Dijksma

Lijsttrekker: Mieke Pistorius – van Geel

adres:  Burgemeester Vranckenstraat 26, 4761 AD  Zevenbergen.    mobiele telefoon: 06- 42435335   Nu eerst de mensen! De afgelopen vier jaar heb ik als fractievoorzitter PvdA Moerdijk bij ieder raadsvoorstel gedacht aan hen die -om wat voor reden dan ook – voor hun bestaanszekerheid afhankelijk zijn van de overheid. Schieten zij wat op met dit voorstel?

Meer over Lijsttrekker: Mieke Pistorius – van Geel