PvdA stelt Aanvalsplan Armoedebestrijding in Moerdijk op.

Door Fractievoorzitter: Mieke Pistorius – van Geel op 30 november 2017

De Partij van de Arbeid Moerdijk heeft een Aanvalsplan Armoedebestrijding Moerdijk opgesteld. In dit plan staan een aantal voorstellen voor een te voeren Armoedebeleid.  Zo worden er voorstelleng gedaan waarbij  Moerdijkers die een extra financieel steuntje meer dan kunnen gebruiken, dat ook kunnen krijgen.

Dit plan is tot stand gekomen na een oproep van wethouder Thomas Zwiers (VVD) aan de gemeenteraadsfracties om met voorstellen te komen die als basis zouden kunnen dienen voor het  op te stellen nieuwe Armoedebeleid van de gemeente Moerdijk.

De fractie dringt ook aan op haast, zodat een aantal zaken die te maken hebben met schoolgaande kinderen in ieder geval in kunnen gaan met de start van het schooljaar 2018-2019.

Lees hieronder  het complete aanvalsplan (in pdf formaat). PvdA aanvalsplan armoedebestrijding Moerdijk