PvdA Zomerborrel

22 augustus 2020

Beste leden en vrienden van PvdA Moerdijk,

U bent van harte welkom op onze PvdA Zomerborrel.  Op vrijdag 4 september ontmoeten wij u graag in de Borgh, IJshof 1,  4761 BE Zevenbergen om 19.30 uur.

In het voorjaar heeft de fractie met alle leden telefonisch contact gehad over hoe het met jullie ging in deze coronatijd. Gelukkig ging het met jullie goed. Sommige leden gaven aan dat ze best wel iets zouden willen gaan doen voor en met andere PvdA-ers. Op deze avond is er volop ruimte om kennis te maken of hernieuwd kennis te maken met de leden van PvdA Moerdijk.

Onder het genot van het drankje en hapje gaan we graag op informele wijze met jullie in gesprek.

De fractie blikt vooruit op het komende politieke jaar. Nog 1,5 jaar te gaan voor de nieuwe verkiezingen. Hoe gaan we zorgen dat we in maart 2022 verkiezingswinst gaan behalen?

We nemen de coronamaatregelen in acht. We vragen u om u voor zondag 30 augustus aan te melden via [email protected]. Voelt u zich niet lekker, dan komt u niet. In de Borgh nemen we de afstandsregel in acht.

Tot ziens op 4 september,

Fractie en bestuur PvdA Moerdijk