1 november 2022

Nieuws van het afdelingsbestuur

Onze eerste activiteit was een enquête onder onze leden. We kunnen als bestuur allerlei ambities benoemen, maar als er geen leden zijn die naar activiteiten gaan komen of als er geen enkel lid met het bestuur activiteiten wil organiseren, is dat geen haalbare strategie. Gelukkig willen 16 leden een oog-oor functie vervullen in de eigen kern. Zo’n zelfde aantal is bereid hun kennis en ervaring in te zetten op een onderwerp of een handje te helpen. Dit maakt dat we als bestuur met veel zin aan de slag zijn met het organiseren van activiteiten en het opstellen van jaarplanning. We benaderen hiervoor de leden, die dat bij de beantwoording van de vragen hebben aangegeven.

Met trots presenteren we deze nieuwsbrief, ontworpen door PvdA lid Kevin Kapiteijn uit Moerdijk. Laat ons weten wat u ervan vindt via de mail [email protected].

Graag zien we u op 23 november a.s. om 19.00 uur in het Stedeke voor de ledenvergadering om de begroting vast stellen met daarna een interessant gesprek. Aanmelden kan via een online inschrijfformulier op deze website (klik hier). Later volgt meer informatie over het programma.

Hartelijke groet,
Herman van de Bergh, Jan van Walsum en Mieke Pistorius